Stressad tonåring

Nu tänker jag pusta ut.

Jag tror aldrig att jag har varit såhär stressad som jag har varit de senaste veckorna någonsin i mitt liv förut. Sista terminen i nian tar kol på mej! Men det är bara att stå i, jag vet att jag kan klara det. Självförtroendet är på topp för tillfället. (Y)

Jag känner att jag verkligen inte hinner blogga just nu och det är därför det blir typ ett inlägg om dagen.. men jag ska försöka börja mobilblogga mer. Det är ju bättre än ingenting.

Det känns verkligen som om man inte har tid med någonting längre. Det är så mycket med skolan just nu, nationella prov hit och nationella prov dit. Tänkte dock ta mej en liten välbehövd semester nu då jag ska följa med Tomas och hans polare till Piteå på onsdag (till typ lördag eller något sånt) och hälsa på Malin. :) Det ser jag faktiskt fram emot. (Y)

Annars är det fullt upp med annat också, när skolan inte tar upp ens tid. Imorgon är det grand prix, den sista för Crash, någonsin. Det känns ju lite deppigt. Men det ska bli sjukt roligt! Har dessutom fullt upp med annat nu också, inför nian showen, repar inför spelningar (valborg och just nu grand prix) tvättar, städar, viker tvätt, packar inför Piteå eftersom jag inte hinner det imorgon, försöker ta igen lite skolarbete som jag kommer att missa när jag är i Piteå. Kommer dessutom att missa två nationella prov (Kemi och tyska) Jag sydde dessutom alldeles nyss! Japp ni läste rätt. Jag, sydde.

Nu tänker jag i alla fall inte stressa omkring mer ikväll (det påverkar redan mina sömnvanor, vilket bevisas med att jag somnar i soffan som en klubbad säl varje dag när jag kommer hem från skolan)

Så nu tänker jag borsta gaddarna, hoppa i pyjamasen och läsa lite. Sen blir det sömn. Välbehövd sådan.

Lite bilder från helgen, snodda från Beccas blogg.












Kommentarer
Postat av: Malin Palin

Välbehövd semester i Piteå dåva. Det är ganska kallt här.. Iaf på kvällarna! Det blir najs. Vi syns på onsdag, hälsa mamma att hon kan ringa mig om hon vill och att jag gärna ser ett bidrag för mat för det som Tomas och Emil kommer sätta i sig. Jag är inte bättre än fattig student jue. Kram

2010-05-04 @ 02:02:41

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback