Humöret på topp

Idag är mitt humör på topp!!! Eller, ja det blev det efter typ halv tre ;)

Har inte kunnat skriva så mycket idag (på grund av trevliga kramper i benen så att jag knappt kunde gå och allmänt mycket mensvärk. Det är kul att vara tjej...) för först så tillbringade jag typ en och en halv timme liggandes på soffan på slöjden och vred mej i smärtor. Åkte hem på lunchen och bokstavligt talat föll ihop i sängen och försökte slappna av. Sen tillbringade jag en och en halv timme med att göra nationellt prov i kemi. Hur det gick kan man ju verkligen fråga sej..jag gissade nog på det mesta. Och det jag inte gissade på kändes mer som biologi?? Nej, men nu släpper vi det där.
Sen drog jag, My, Becca och Anna och köpte glass på ica eftersom vädret har varit på min sida hela dagen ;) Och vi försökte verkligen komma på ett djur på R. Råtta gilldes inte.. måste fan googla det nu bara därför.. hang on.

..okej pinsamt.
Räv, ren, rådjur osv. Pinsamt som sagt. Bor vi i norrland eller?! 

Efter det cyklade jag hem, tog dessutom en omväg bara för att det var så skönt ute :D Hjälpte mamma med middagen, satt på altanen och drack cola och åt kall-skuret och bara allmänt njöt av livet. Och att jag är ledig i fyra dagar nu bidrar nog lite till mitt humör :)
Kvällen har jag tillbringat med att titta på one tree hill och Sonny with a chance.
Kom fram till att jag nog är en serieoholic (och ja, jag hittade nog precis på det..) Så fort jag ser mer än tre avsnitt av en serie så blir jag typ besatt och måste se alla avsnitt som finns..I'm not proud of it.

Och Elin du blir nog glad nu i alla fall, för jag har precis insett hur snygg han faktiskt var (vi snackar om Mr. Silver riddare nu) och han är nu officiellt med i mappen. (Har en mapp på mobilen som heter Ä.S.K äckligt snygga killar.) Tog dock bort Lucas Till. Han höll helt enkelt inte måttet ;) 

Bara för att så bjussar jag på en bild på Mr. Silver riddare (han heter Sterling Knight) innan jag pallrar mej till sängen. Tänkte bjussa på en "snygg" bild på mej också, men alla blev puckade och efter 10 minuter gav jag upp..haha

Om man känner mej förstår man nog att jag insåg att han var snygg bara för att han kunde sjunga och spela gitarr. Hehe, musiker är nog min grej alltså.

Kommentarer
Postat av: Anna

Okej, det där var faktiskt pinsamt.. :D

2010-05-13 @ 19:10:27

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback