Efter en kväll med nagellack, lockat hår, ...

dsc02337 (MMS)

Efter en kväll med nagellack, lockat hår, mascara, ögonskugga och eyeliner är jag nu tillbaka till mitt old self again (Y) Det här grand prix var helt klart det roligaste hittills. Den roligaste spelningen vi någonsin gjort! Synd att vi blev fyra Men det gör inte ett dugg för i mina ögon är vi ändå vinnare. Vi fick igång publiken snabbast, vi slappnade av på scenen, vi fick världens jubel och vi hade sjukt kul. Jag älskar vårat band och inatt kommer jag att sova gott :-D


Kommentarer
Postat av: Malin Palin

AHHH! Jag missade er! Slog igång sveg.info så snabbt jag kunde när jag kom hem, men då hade ni redan varit :(

Men ni var säkert bra iaf :) Säkert bättre än de där nedrans Hack i Skivan iaf! (dom var den enda ensambeln jag hörde) Syns imorrn!

2010-05-04 @ 23:07:10
Postat av: Lisa

Gud vad tråkigt att jag missade det asså :(

jag måste få se film på hela spelningen någon gång snart!! :)<3

2010-05-06 @ 20:47:30
URL: http://fliziz.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback