Som du sa, nya tag.

Jag deppade ihop lite "smått" när jag fick mitt underlag för utvecklingssamtalet i fredags. Och då skrev Marren att jag skulle deppa ihop i helgen (vilket jag har gjort också) och att imorgon så ska vi ta nya tag. Jag ska skärpa mej med tyska läxorna (som jag skiter i och gör före lektionen) och sen ska jag be Oskar att fråga Erik om jag verkligen har sänkt mej i musik tills utvecklingssamtalet. Barbro (matte) ska jag prata med själv, jag gör det första lektionen imorgon.

Sen ska tydligen mamma och Vivianne börja gymma och mamma frågade om jag ville joina. Varför inte liksom? Jag har ju ändå inget bättre för mej. Så nu kanske jag ska börja gymma med dem också. (Y)
Och jag måste skärpa mej med godiset nu. Frukt är godare, jag vet. Men jobbigare att fixa än godis (då jag måste skära den med tanke på tandställnings grejen)

Nej nu får det vara slut på dåligt självförtroende, och jag har till och med bytt ut lapparna på min spegel (för er som inte vet det så har jag "pepp" lappar där) Nu är det slut på "depp-pepp-lapparna" nu är det dags för motivation på morgonen istället. Dags för nya tag. Dags för en ny Lina.


Min nya text på spegeln.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Enligt mitt underlag har jag oxå sänkt mig i musik, har tydligen bara G nu?? :S<3

2010-03-23 @ 19:36:46

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback