Satisfied? ;)

Eftersom att Marren har väldigt bråttom och ska med tåget någonstans, och inte verkar tycka om att jag tittar på tv så kan jag väl ta mej tid att lägga ut några bilder från dagen nu då ;) (Så att hon slutar tjata xD)


Marren och hennes plånbok,  Johanna (som knäpper kort på oss) och Lisa.


Johanna och Lisa (de har ju dock lite svårt att sitta still)


Dogge


Elis har ju alltid varit lite annorlunda.


Tom från mitt Tom och Jerry kex paket fick åka med Elis i stort sett hela dagen, bara för att han hade en snowboard (Tom alltså)


Jag och Marren i backen. Och ja, jag är typ en decimeter kortare än alla andra, minst.


Nu ska jag fortsätta läsa i Pojken i randig pyjamas.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Taack :) Nu kan jag sova gott ;)<3

2010-03-23 @ 22:26:28
URL: http://marlenebusk.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback