I'm done!!

Nu har jag städat klart! Förutom att jag måste hänga min sista tvätt som inte är riktigt klar ännu ;)

Jag vet inte vad som hände, men jag fick något ryck och storstädade mitt rum. Plockade undan allt, dammsög, skurade, dammade (!!!) hela rummet, tvättade, vek min rena tvätt från förut, tog disken och..håller ni i er? Skurade hela huset!

Och så var jag och köpte galgar också. Så nu är jag riktigt nöjd med mej själv måste jag säga. Och jag fick lite plus poäng av mamma för att jag skurade huset (Y) Alltid bra att ha xD

Marren säger att hon inte ens känner mej längre ;) Och när jag sa att jag tänkte stryka mina skjortor sa hon att hon skulle säga upp bekantskapen om jag gjorde det så då gjorde jag inte det ;) Haha.

Nu tror jag dock att jag skiter i att plugga idag, jag gör det imorgon. För nu tänker jag dricka cola, äta Maltesers och titta på film (Y)

Ha det!


före                                                               efter

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback