I'm back!

Tjoho,

här kommer lite bilder på dagens köp. Ursäkta kvalitén, jag ska ta mej i kragen och ladda kameran snart.


Ett par jenas (färgen på bilden stämmer inte rikigt)


Ett par jeansleggins, de är dock lite ljusare än på bilden ;)


En mascara


Två par tights och ett par leggins, båda är helsvarta


Ett skärp


En blå skjorta


En röd skjorta


Och en blå skjorta till, den är inte sådär blå i verkligheten dock.


Det har jag köpt idag, eller, det har mamma köpt till mej idag.. (bortskämd unge som man är..)
Allt ser ju allmänt mobbat ut på bild, men det gör det ju alltid.

Nu ska jag kolla på Oliver och gänget, jag menar, sist jag såg den var när jag och Anna kollade på den på hennes rum och dansade och sjöng till sista låten i hennes säng, och det var ju inte precis igår. ;) Haha. Så nu är det fan på tiden!

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback