I can't wait!

Imorgon är en bra dag.
Vi har inte så många jobbiga lektioner, tror jag.
För vi missar lite av tyskan eftersom vi ska spela i kafeterian (och idag på spelningen så tog jag ett baréackord (!!!) och jag tänkte inte ens på det, det bara kom. Och ni som känner mej vet vad det innebär!!) och sen får vi nog tillbaka proven på tekniken. Sen är det livräddning på gympan (vilket jag älskar) men jag kan inte vara med om grejen på mitt öga inte har gått bort :'( Men det kommer fler chanser sa Oscar.
Och så fort klockan blir halv 4 så vet vi ju alla vad det innebär! SPORTLOV!

Dessutom fick jag sms från posten nu att mina grejer från cdon.com har kommit nu (filmerna som jag beställde) så då får jag nog dem imorgon! Yay!

Alltså, imorgon är en bra dag.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback