NOOOOOOOOOO!

Sitter hemma hos Elin och väntar på att hon ska duscha klart. Och så fick jag för mej att jag skulle kolla när Spaniens åttondelsfinal var och insåg något HEMSKT!

Vilka tror ni att Spanien ska möta!? Jo, av alla lag i hela VM så ska de möta PORTUGAL! Såklart, bara för att det är de två lagen som jag hejjar på :'( Blir jag något deppig nu eller!? Hoppas att Spanien vinner dock och det var ju i alla fall lite bättre än om de skulle ha mött Brasilien vilket de hade fått göra om de blivit tvåa i gruppen.

Nu ska jag bryta ihop lite smått här och komma igen om ett tag. Alltså hejjar jag bara på Spanien nu mera..snyft. Jag överlever.

Go David Villa! Go Fernando Torres! Go Cesc Fabregas, Gerard Pique, Iker Casillas, Andres Iniesta, Xavi och Xabi Alonso! GO SPANIEN! Och Navas, du håller dej på bänken!

 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback