Midsommar

GLAD MIDSOMMAR! 

Jag känner på mej att den här midsommaren kommer att bli bra! Det ska den bara bli.
Jag ska fira med Marren (eftersom alla andra ska bort eller är upptagna blev det bara vi, fast jag klagar inte xD) 
Vi ska grilla, göra kransar, kolla på fotboll (spanien - chile), kolla på film vara allmänt onyttiga och dansa runt midsommar stången.
Vi ska snart åka och handla och sen ska Marren iväg till sin farmor och plocka blommor, själv tar jag nog en dusch då tror jag. Det behövs. 

Synd att vädret inte är med oss idag, men det skiter vi i. Jag ska ta tag i min och Marrens midsommar skiva nu, som enbart innehåller sommarlåtar. Så vi överlever nog att solen tog semester ;)
Det här kommer att bli en rolig midsommar

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback