Värme = vattenkrig

Kom hem från jobbet och hittade Ida i bilen. Hon gömde sej för Tomas, de hade tydligen vattenkrig. Gick ett varv runt huset för jag var tvungen att prata med Tomas om kvällen. Rundade hörnet och blev en aning nersprutad. 

Sen var jag på Idas sida, fixade fram vattenslangen till henne och sen ägde hon ;) 

Sen fick Tomas tag på vattenslangen och det slutade inte så bra för Ida, då kom det dåliga samvetet fram hos mej. Jag övergav ju henne i snöhögen i stugan i vintras under ett snöbolls krig mot Tomas, eftersom jag insåg att jag och Ida förlorade. Hehe, så nu kände jag att jag hade chansen att hjälpa Ida lite. Eftersom jag övergav henne den där gången. Så jag offrade mina torra kläder för att stänga av vattenslangen. Och sen insåg jag att Tomas hade vattensprutan och jag var inträngd i ett hörn. Låt oss uttrycka det såhär, mina kläder är inte lika torra nu som de var innan jag kom hem.. hehe. 

Men det var det värt ;)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback