Technomusik och klockan tickar mot midnatt i slowmotion

Sitter här och försöker få livet att gå lite snabbare. Kom igen liksom, är det för mycket begärt att hoppa över någon sekund då och då? 

Allt känns allmänt meningslöst och tomt just nu. Vad är det för mening med saker och ting ändå liksom? Man kämpar som en idiot med att hålla sina betyg i flera år och sen när du faktiskt ska få tillbaka något för det så glömmer (är det verkligen möjligt!?) kommunen att skicka in dina betyg. 

Jag har lite svårt att komma över det här (vilket ni får förstå) och de närmsta dagarna kommer att gå riktigt långsamt. De skulle ringa någon gång i början på veckan. Om de inte löser det här så flyttar jag från Härjedalens kommun och kommer aldrig tillbaka! Fast först går jag sönder totalt tror jag och jag är väldigt osäker på om jag kommer att lyckas laga mej själv igen efter det.
Vi får vänta och se..

Under tiden kör jag alltså stenhårt på technomusik. Inte för att det är bra, för det är det inte. Snarare för att alla datagjorda ljud överröstar mina tankar.

Tur att Spanien inte sviker mej i VM än i alla fall. Och att det finns ögongodis i deras lag. Jag lever på det lite smått för tillfället. För det verkar ju inte finnas mycket annat att leva för nu för tiden. Världen känns inte ens verklig längre. Allt har bara blivit en enda stor hemsk mardröm som aldrig tar slut. Fotbollen är min värld just nu, en värld som är rätt, som inte skrämmer livet ur mej. Än.

David Villa svik mej inte i semifinalen nu! I'm just saying..

Kommentarer
Postat av: Marlene

Och hans snygg-nivå höjdes just med 100 genom den bilden. Smoking hot...!

2010-07-05 @ 00:44:32
URL: http://marlenebusk.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback