Vecka 2

A walk to remember

- Det är en sjukt grym film, visst den klassas antagligen som en ungdomsfilm och för er som inte gillar sånna kanske jag inte borde tipsa om den. Men den här är inte riktigt som de andra, tycker jag. För det första är den inte så förutsägbar som ungdomsfilmer brukar vara och det går helt enkelt inte att inte gråta. Tro mej!
För det andra så är den bättre än andra ungdomsfilmer (enligt mej) så då gör det inte heller så mycket.

Jag älskar filmen för att den berör mej. Det känns ända in i själen.

Jag tänker inte skriva vad den handlar om, ni får kolla på den helt enkelt!

Men som sagt, jag tycker verkligen att den är värd att se och det är helt klart en av mina favoritfilmer!

Betyg:

 
 

Helt klart fem tummen upp (Y)


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback