Kul helg + bio

Hej hej,

Den här helgen var en bra helg.

Mötte Elin på Sveg och sen gick vi hem till henne, vi låg och pratade i säkert minst två och en halv timme. Det var efter det vi insåg att det hade gått så lång tid. Vi åt, och sen åkte vi på ica och hyrde film (Ice Age 3)

"Jordbävning!"
*Fågeln slår huvudet i marken och ramlar*
Elin fattar.

Eller

"Spotta ut honom!"
"Det där är inte min son"
"Sebastian!"

Haha vilken humor vi har Elin.
Vi käkade godis, diamglass och drack cola. Mums.

Sen pratade vi hur länge som helst, och kollade på Taken.
Elin, du dödade min hand -.-' Bara så du vet ;)

Sen pratade vi ännu mer, och gick och la oss och pratade ännu mer. Såklart.

Imorse blev det Harry Potter och frukost. Och sen kom mina föräldrar hem.

Till middag blev det plankstek (för någon fyller ju år imorgon) och sen blev det tårta. Farfar, Barbro och Ivan kom och åt med oss också. (Y)

Om typ 7 minuter ska jag åka iväg ut på Sveg, möta Elin och Marren vid folkan sen blir det bio. New moon har lyckats komma till Sveg nu, jag vet att vi är sega. Jag har ju redan sett den (den 20 November i Stockholm) men jag ska gå med dem ändå, bara för att det är kul.

Och idag så ägde Björndalen de andra på masstarten. Han är ju bara bäst!
Vad var det, 1 minut och 2 sekunder till mellan honom och tvåan. Det är ju sjukt.



Nej, nu är det nog bäst att jag börjar röra på mej.
Ha en bra kväll.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback