Jag är för gammal för sånt här.


Two down, two to go.

Nu ska jag gå och kolla på Pirates of the Carribean, och jag insåg precis att klockan är halv 7. Jag är helt slut, jag höll på att somna på tyskan och ingen av mina lärare verkar förstå att man borde börja lite lugnt och fint efter lovet. Nej här kör vi nationellaprov snack, gamla nationellaprov, idioten, 65 fucking minuter tyska grammatik som ingen förstår, snackar ränta och ekonomi och låg och hög konjunkturer osv. Dessutom så ska man dessutom kunna all den där grammatiken tills på fredag. Kul -.-'

Och jag har dessutom bara sovit 3.5 timme inatt. Nej, jag är helt slut körd, och jag menar verkligen helt.

Nej, jag är nog för gammal för sånt här.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback