Det känns som om de vill säga mej något..

Det spelar ingen roll vilken kanal du tittar på. Så fort det blir reklam så kommer det upp. Blue village, resia, fritidsresor, "ta en sista minuten så blir det inte så dyrt" Thailand, Mallorca. Jag döööööör!
Jag vill redan åka utomlands, jag fryser redan så det räcker. Rub it in liksom.


Med äkta sommar musik i lurarna sitter jag nu och kollar på varma bilder från min och Elins språkresa till Grekland i sommras. Tänkte vara generös och dela med mej lite av värmen:








Bilden tagen från Akropolis ner på Aten
Tro mej, det spelade ingen roll åt vilket håll man tittade. Husen tog inte slut.


Är det bara jag som är lite avundsjuk på typ Kenza och Foki som nyss kom hem från Thailand?

Eller på Maja och Elin som snart åker till Thailand! Fy fan, här kommer jag att sitta och frysa och gå på skolan medans ni ligger vid poolen och degar.

Nej, nu går jag och lägger mej -.-'


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback