Come back - efter tio år

Idag var det skridskor på gympan och tro det eller ej, men jag var med.

Första gången jag står på ett par skridskor på 10 fucking år! Och jag överlevde!
Och om ni nu undrar varför jag inte har åkt skridskor på tio år så är det för att jag bröt svanskotan när jag åkte skridskor för ca tio år sen..

Jag ramlade bara en enda gång!!! Och jag gjorde till och med mål!!!! Sug på den ni ;) *stolt*


Jag och min skridsko homie Anders ;)


Anders körde mest på konståkning.. erhm.


Marren var lite bättre på det här än mej och Anders alltså, men det erkänner vi egentligen inte för hon var inte i vårat lag :$


Fan vad cool man kan vara alltså ;)

Hej svejs.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback