Vecka 5



The holiday

- En film som är som bäst när man är på lite dåligt humör och känner att man vill ha lite "snygga killar och bra hångel scener" haha.
Jude Law är sjukt snygg i den filmen. Och Jack Black är ju en grym skådis. Och sen att Kate Winslet och Cameron Dias har de kvinnliga huvudrollerna borde ju säga någonting. Jag menar, de fyra är ju inte precis okända.

För er som inte har sett den rekomenderar jag verkligen att ni kollar på den, och för er som redan har sett den tycker jag att ni kan kolla på den igen ;)

Betyg:
    

Den får fyra tummen upp, visst är den väl kanske värd fem. Men det finns en sak i slutet som jag stör mej så sjukt mycket på att det gör att den förlorar en hel tumme.

När "Amanda" (Cameron Dias) kommer tillbaka till "Graham" (Jude Law) i slutet och han står och gråter, hon borde verkligen gråta då! Eftersom att hela grejen är att hon inte kan gråta och sen när hon ska åka så börjar hon gråta i taxin och sen får han aldrig se att hon faktiskt grät. Vadå frustrerande! (Eller så är jag bara petig)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback