Tisdag.

Måste ju börja med att säga GRATTIS till min kära far som fyller år idag! Grattis pappa!

Jag tänkte inte skriva speciellt långt nu, det orkar jag inte. Jag håller på att dö av stress, imorgon har jag matteprov, jag kan typ ingenting (jag vet att jag alltid säger så och sen går det bra ändå, men jag säger inte att det kommer att gå dåligt på det sättet. Jag kommer tycka att det är dåligt för att jag vet att jag kan bättre) jag har engelska glosor till imorgon och de orkar jag inte plugga på. Det är inte mentalt hälsosamt (vi får hoppas att jag kan dem ändå)

Så, nu tänker jag gå och göra fika och sen ska jag kolla på one tree hill. Efter det kommer jag att krasch landa i min säng med tanke på att jag vaknade klockan 05.00 imorse (av mej själv) och jag tror att jag somnade vid halv 10 igår (med kläder och allt) jag kommer inte ens ihåg att jag la mej..

P.S. Jag tror att jag börjar gilla os igen nu. Kalla tog guld igår och idag vann Ferry. Nu kanske det börjar gå bättre! Dessutom så har de fixat med grafiken så idag stod det hur långt efter de var. Dock borde de helt klart byta funktionärer vid starten! Grattis till lag Edin som vann första curling matchen också! D.S

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback