Sömntuta!

Igår under damernas final så skulle MArren power napa i pausen mellan omgång 5 och 6. Det gick ju som det gick.. det slutade med att jag skickade de här sms:en till henne (och som ni kanske märker så är Star wars lite våran grej, och hon är Darth Vader om ni inte hänger med xD)

Smsen:

* Nu har det fan snart gått en hel omgång!
* Marlene Anna Barbro Busk, nu vaknar du!
* Du har missat en hel omgång! This is not the Jedi way!
* Marlene! The force will not be with you if you don't wake up now! *mycket arg gubbe*
* Hallå!!!
* Du är ju otrolig! Du lyckas aldrig hålla dej vaken ;) somnar du imorgon säger jag fan upp bekantskapen ;) <3
* Växeln hallå hallå hallå! Koppla mej till Marlene!
* Det är inget svar där hon är inte kvar här. Jag är ledsen försök på nytt igen.
* Vi försöker på nytt. VAKNA! 
* Wakey Wakey!!!!!!
* I'm using all my Jedi powers on you!
* Chewbacca says: Wake up!!!
* Det är ditt fel att Sverige håller på att förlora nu. Bara så du vet -.-'
* Men vad i hela jävla helvete! *mycket arg gubbe* slå upp ögonen, sätt dej upp och drick lite kaffe! Hur svårt kan det vara!!
* VAKNA!!!
* Tvinga mej inte att ringa! *typ en, "jag har en tvål och jag är inte rätt för att använda den" gubbe*
* Jag avslöjar din hemliga identitet som Anakin för alla Jedis om du inte vaknar. Inser du hur besvikna de skulle bli när de inser vad du har gjort!
* Tvinga mej inte att prata med Padme också! *typ en, "jag har en tvål och jag är inte rätt för att använda den" gubbe*
* God morgon, god morgon, hör fåglar sjunga glatt. God morgon, god morgon i köööööööööör!!!
* Men för fan vakna!
* Jag ska hälla en tor hink med vatten över dej mentalt! Med mina Jedi powers alltså!
* Nu börjar jag bli lite smått irriterad på dej -.-'
* VAKNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* Snälla...
* Nehe, då ger jag väl upp då...sov gott då din lilla "jag ger efter för lite trötthet" typ ;) <3
* Sverige tog två i sista. Nu blir det skilje! Jag fattar inte att du missar det här!
* Sverige stal en poäng i skilje! Jag fattar inte att du inte kollar Marren! Det är inte normalt! Det här var sjukt spännande! Sverige vann os guld!!! *överlycklig gubbe*

Klockan 06.59 fick jag ett svar.

* Anton skulle väcka mig. Men han gjorde det inte :'( Och jag vaknar inte av att telefonen vibrerar! Detta är inte normalt! Jag tror jag ska bli energidrycksmissbrukare *gubbe som viftar med armarna och ögonen blir större*
Jag vaknade nu av att jag frös som en gris, jag låg tydligen kvar i soffan :S
Nej, nu ska jag sova, igen. Förlåt mig blivande Jedi-master. It will not happen again. <3 <3 <3


Jag erkänner, jag kanske var lite desperat ;) Men kul om jag är as trött själv och sen så somnar den som ska hjälpa till och hålla mej vaken!


Bjussar på en sovbild på Marren från A-finalen i Piteå. Och vadå den här bilden ger en minnen. Eller vad säger ni, Elin och Marren?
Marren tappar kudden i sömnen, böjer sej ner och tar upp den, puffar till den och fixar och sen lägger hon den sådär! Och hela tiden så sover hon. Och jag och Elin sitter bredvid och ba: Öhh, hände det där precis! Sen började vi ju såklart as garva ;)







Kommentarer
Postat av: Marlene

Hahahah, vafaan, nu skrattar jag än en gång åt mig själv. <3

2010-02-27 @ 18:09:22
URL: http://marlenebusk.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback