Nu är det fredagsmys!

Hej hej,

Efter skolan idag så häckade jag, My, Simone och Anna på fiket på badet (där mobilbloggen från gympan är ifrån)
Jag, My och Simone kom fram till att vi nästan alltid spelade Harry Potter och hemligheternas kammare på dataspel hemma hos Simone efter skolan i typ fyran, femman och sexan. Vi tyckte att det var skitkul, och tro mej, vi levde oss verkligen in i det hela. Jag kommer aldrig att glömma när vi blir instängda i ett rum med typ fem sniglar, vi skriker rakt ut och inspringade kommer Simones mamma och typ ropar: Vad är det som har hänt! Och sen suckade hon bara och skakade på huvudet när vi sa att det var massa sniglar. Så sjukt kul. Så nu har vi bestämt att de ska komma hit imorgon klockan 10.00 och så ska vi kolla om det fortfarande är lika roligt ;) (Så imorgon blev det ju uppenbarligen ingen sovmorgon)

Dessutom så missade jag Let's dance idag (!!!) För Ida och Tomas ville se någon ny serie som började på &:an (The legend of the seeker) så då kollade vi på det istället. Vadå, wannabe Sagan om ringen, Eragon och alla liknande filmer/tv-serier. Men killen med huvudrollen var ju sjukt snygg (stort plus) Så det var ju helt klart värt två timmar av mitt liv ;)

Nu ska jag nog försöka snabbstäda mitt rum. Först kommer ju My och Simone imorgon och sen kommer Marren på kvällen (filmkväll) Jag kan väl i alla fall plocka undan tvätten, och alla mina gamla snorpapper från förra helgens hemska förkylning (mys Lina)


Ser ni den fina vägen till sängen? (allt som behövs)


Mitt "rena" golv.

Ursäkta kvaliten men Tomas har fortfarande min kamera i Östersund, och jag var dessutom tvungen att ändra ljusstyrkan på mobilen för det blev så mörkt.

Nej nu ska jag plocka undan tvätten, sen blir det fredagsmys! Filmkväll med Lina!

Ha en bra fortsatt fredag!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hoppas att du är medveten om att du har skickat mig till Hedeviken på fucking skotercross-race för att du skulle ha SOVMORGON. Men nej skit i mig bara, jag kommer frysa häcken av mig medan ni sitter och SPELAR DATORSPEL. -.-'

2010-02-05 @ 23:23:56
URL: http://marlenebusk.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback