Godmorgon

Hej svejs,
igår tog curling damerna os guld! Och jag är som jag skrev så sjukt stolt över att vara svensk just nu!
Och fler roliga saker som hände igår var ju att Norge tog guld i herrarnas skidskyttestafett! GO BJÖRNDALEN!!

(Tomas kollar mej fortfarande landsförädare.. hmm)

Imorse var det helg frukost klockan 9. Och ska jag vara ärlig så var jag helt död då, jag gick ju och la mej rätt sent. Så efter frukosten fick jag och la mej igen.. och nu är jag pigg som en lärka (Y)

Nu tar jag tag i so:n tänkte jag, och sen kanske svenskan och matten får sej en törn. I'm fit for fight!


Kommentarer
Postat av: Elin

Får man inte veta vad det var för leksak i kinderägget? :)

2010-02-27 @ 13:41:12
Postat av: Marlene

SV: Hehe, vsg ;) Det tyckte jag med ;) Vad fick du för gubbe nu igen? ^o)



<3

2010-02-27 @ 14:00:32
URL: http://marlenebusk.blogg.se/
Postat av: Marlene

SV; Haha, du kommer skriva till mig heeela tiden ;)

2010-02-27 @ 17:08:49
URL: http://marlenebusk.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback