Frustrerande - panik givande - irriterande



Saker som gör mej frustrerad och irriterad och som ger mej panik just nu:

1. Att vi har nationellt prov i Svenska imorgon (uppsats)
2. Att den där plast grejen i min mun gör ont ont ont (och jag ska ha den i 10 jävla dagar till, och sen i 2-3 år)
3. Att jag råkade tappa min mobil i toaletten (efter att jag hade spolat) och att den antagligen inte kommer att återhämta sej. (vilket är anledningen till mitt humör just nu)
4. Fickorna på hoodies. Jag menar, hur svårt kan det vara att göra en jävla ficka där sakerna ligger kvar!? Nej, vi gör en ficka som Linas mobil kan ramla ur så att den kan landa i toaletten, bra idé. -.-'
5. Att jag i min panik slet ut allt ur mobilen för att försöka torka det och skar mej på minneskorts luckan. Nu blöder man också.
6. Att texterna om Wilhelm Moberg ska vara klara imorgon, inser ni hur mycket jag kommer att vara tvungen att plugga om det ikväll?
7. Att om min mobil verkligen inte återhämtar sej så kommer jag inte att få en ny, utan en sån där jätte gammal sak. Fast jag får väl skylla mej själv.
8. Att hon på tv-reklamen precis uttalade Youtube såhär: Jutjube.
9. Reklamen för Neseril eller vad det heter. "Oj, förlåt jag är så förkyld" "Jag också" Jag menar, stor risk att du skulle nysa på den där stackarn bredvid dej på bänken som du inte ens känner. Man nyser ju åt andra hållet!
10. I stort sett allt som jag hör och ser för tillfället.
11. Att jag inte kan småäta längre, för då måste jag ta ut den här grejen och det gör ännu ondare.
12. Att när man har skrivit 10 punkter så kommer du på en till som du måste skriva och sen måste du skriva en tolfte bara för att skriva att du irriterar dej på den elfte. Ni fattar.
 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback