Fredag, right?

Hej hej, nu känner jag att jag har varit duktig. Klockan är inte ens halv 12 och jag har redan ätit frukost, klätt på mej, vikt tvätt, lagt in ny tvätt, städat mitt rum och tagit mina mediciner ;)

Fast visst är det fredag idag?? För man tappar liksom kollen när man är hemma från skolan halva veckan. :P

Vad ska jag göra idag då hade jag tänkt mej? Jo, jag ska faktiskt ta tag i det här nu för det börjar bli lite tråkigt att ligga i soffan hela dagarna. Så jag ska fortsätta tvätta tills jag har tvättat all min tvätt. Sen ska jag i alla fall börja på min so (försöka göra klart den) bilduppgiften tänkte jag också göra klart och sen kommer Marren förhoppningsvis ihåg att hämta min mattebok och mina svenska grejer så om hon gör det så ska jag plugga det också. Jag känner att jag sackar efter nu..men som tur är så är det typ kompisstödjar dag idag så då har jag ju i alla fall bara två dagars skolarbete att ta ikapp..



Kom på att jag har glömt att skriva att jag köpte ett par solglasögon när jag var i stan nu i veckan.
Fick ingen bra bild på dem så jag kör såhär istället. De är lika som de jag har på mej på bilden fast med en rödlinje istället för en vit ;) Och jag är inte allmänt besatt (eller jo det med) jag köpte dem för att skill som man är lyckades jag bryta av de som jag har på bilden i Grekland. Vadå, det borde ju gå att böja tillbaka dem om de blir sneda!!?

Ps. Ge mej sommar!!! ALRUHRP ftw ;) <3  ds.

Kommentarer
Postat av: R e b e c c a - foto och design

Det är inte tänkt att du ska spela ;)

Vi var bara 3 stycken i våran grupp igår så vi bara tog en låt och spelade :P

Vi ville inte välja en låt när ni inte var med :P



Ja, jag trodde också det. Men den var tydligen till Dennis :'(

2010-02-26 @ 15:40:07
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/
Postat av: linn

jätte fin blogg:d

2010-02-26 @ 16:12:41
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback