Det behövde jag verkligen!

Ikväll har jag varit med Elin. Vi skulle plugga men det blev liksom inte så mycket av med det (vi pluggade typ en timme, och vi brukar plugga slaviskt i typ tre)

Det var i alla fall sjukt roligt. Vi pratade om allt, och skrattade tills det gjorde ont i magen. Och Elin torterade mitt ben varje gång jag tappade känslen (!!!)


Elin och Moa bakade en kaka. Men Elin "ägde" så mycket på att smöra formen att den övre halvan "råkade" fastna i formen. (Men god det var den :D)


Okej, helt seriöst här nu. Visst ser verkligen alla att det är oboy i glaset till vänster och mjölk till höger!?
Eller har jag verkligen i för lite oboypulver ^o)


Nu blir det veckans avsnitt av One tree hill, det är ju ändå tisdag ;)


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback