Dagen

Yo,
idag har det inte hänt speicellt mycket. Det händer aldrig speciellt mycket.
Jag, Maja och Simone var på kommunen och snackade med någon Roland efter skolan. Och det känns inte riktigt som om han fattade vad vi ville, för det blev ju en aning fel allting känner jag.

Dagen i bilder:


Jag och Marren körde lunch på knuten (Y)


Och det verkar som om vi var hungriga ;)


På tekniken hade vi våran brotävling. Victors lag (bilden) vann, deras bro höll för 2.5kg. Helt sjukt. Vi blev trea 1.3 kg.


På slöjden hade vi ingen lärare, men vi jobbade på ändå. Vad gillar ni min mössa??


Becca stal min tröja (som jag hade på mej !!) för att hon och Elin frös. Men sen blev det varmt ;)

Nu ska jag ge mej av hem till Elin. Ha en bra kväll.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback