18 februari

Tjoho, nu sitter jag i biblioteket på skolan. Våran bildlektion börjar om ca 20 minuter och vi har nyss haft so redovisning. Det gick nog helt okej tror jag.

Det var lite roligt inatt alltså. Jag bestämmer mej för att jag ska sitta uppe och kolla på herrarnas curling klockan 23.00. När de kommer till början av nionde omgången så hör jag att de säger "Det här är en väldigt viktig sten för sverige" och sen minns jag inte något mer förns jag slår upp ögonen och tänker:
"Men det är ju fortfarande curling på tv, då sov jag ju inte så länge. Hur ligger de till då?" och det är då jag inser att det är damerna som spelar. Jag tänker "men de skulle väl inte börja förns 4" och då kollar jag på klockan och inser att klockan är 05.50.. -.-'

Lyckat.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback