Sportnörden vaknar ur sitt ide

Skidskytte säsongen är igång. Det är alltså dags att börja planera sitt liv igen. 
Idag missar jag damernas sprint på grund av öppet hus. Imorgon 14.05 då är det herrarnas sprint!!! :D HEJA NORGE! (Mest Björndalen, men om Svendsen vinner så klagar jag inte) och sen på söndag blir det jaktstart för både herrar och damer! 

Kära nya vänner, ni kommer nu att inse vilken pain in the ass jag är när det går något intressant på tv. Och om ni kommer att tycka att jag planerar mitt liv för mycket omkring skidskytte säsongen. Vänta bara till fotbolls EM, fotbolls VM eller vinter os kommer igång (om något år, hehe) Då går jag och lägger mig 10 för att kunna gå upp klockan 5 och titta på curling herrarnas matcher liksom, och sen när lärarna frågar varför jag är så trött så svarar jag: Men vadå, det var ju curling inatt! 

Hehe. 

Gjorde naturkunskaps prov nyss, tro mig, det betyget kommer inte att vara något att hänga i julgranen.. vill äta också. Håller på att dö av hunger, men jag måste vänta på trevliga vänner som fortfarande gör provet (eftersom de faktiskt antagligen hade något vettigt att skriva på frågorna)



Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback