Om ni bara visste hur lång tid det där tog.


Blev precis klar med bannern till första sidan i min webbdesigns uppgift.

Och tro mig, det där var inte att leka med. Inte nog med att det där som syns på bilden är tre bilder och tre olika "div-boxar" som tog sin lilla livstid att få synkade så var ju allt tvungen att göras i photoshop. Kan jag med photoshop? A clue: No. 
De senaste två och en halv timmarna har jag mest suttit och tänkt "och var är paint när man behöver det"

Nu tänker jag äta något. (och förtränga det faktum att det där bara är BANNERN, och att jag måste göra minst 4 sånna där till..)

Kommentarer
Postat av: Vanja

Men du har iaf kommit nånvart och det ser bra ut! Va glad för det ;)

2010-12-04 @ 21:17:23
URL: http://lillaajja.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback