Och jag som sa att jag inte hade tid att blogga

..det har jag inte heller egentligen. Jag försöker bara förtränga naturkunskapen. Det går sådär. Det går framåt i alla fall. Lite. Defination av hållbar utveckling:
"en utveckling som tillfredsställer dagens behov utan att äventyra möjligheterna för framtida generationer att tillfredsställa sina behov" I alla fall enligt någon snubbe. Hoppas man inte behöver kunna snubben, för då skriver jag pikachu. Hehe...

Gjorde en ny spellista också. Tyckte att den behövdes just nu:

This is fightmusic, you should fight to it
Bra skit, lyssna på den gott folk :) 

Känner mig lite såhär just nu:

Ser ni inte hur pikachu bah: LET'S DO THIS!!! (fast det skulle nog låta mer "pika pika" typ..)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback