Jag tänkte bara säga att jag lever.

Först och främst. Nej Vanja, det är inte bara du som uppdaterar dåligt när du är sjuk. Men du gick från att uppdatera i alla fall några gånger om dagen till att inte skriva ett endaste litet inlägg på NIO DAGAR. Man undrade ju nästan om du hade dött förkylningsdöden eller något sånt. Jag däremot gick ifrån att uppdatera alldeles för mycket varje dag till att skriva ett inlägg om dagen. Inte samma sak. ;) 

Imorgon är det julafton. Jag har spenderat dagen med sex and the city säsong ett (det tog slut på one tree hill avsnitt på datorn) och jag måste erkänna att jag sitter och skrattar lite för mig själv, det ser ut som att de skulle kunna vara tagna direkt ur en aerobics video från typ 70-talet ;) Eller något sånt, jag vet inte när aerobics kom liksom :P 
Jag menar, kom igen, what's up with the hair?


Undra hur länge sen det är jag satt vid ett internet förresten? Och nu menar jag inte att jag har varit borta från internet speciellt länge. En och en halv dag kanske? Känns som tio år. Undra hur mycket efter man ligger i allt nu? Bloggar, twitter, julkalendrar, facebook. Blä orkar man ens ta igen allt? Tveksamt. Kommer helt klart fuska med bloggar och twitter. Hehe. 

Jag har i alla fall inte feber idag. Det är bra!

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback