Ett sådär allmänt ointressant inlägg

Är det typsikt eller vad?
Är på skolan idag, vill mest lägga mig i min säng och ge upp. Jag fattar inte ens vad jag har gjort med min rygg, det här är ju sjukt. Men jag och Vanja gick till skolsystern på rasten, lovade ju mamma att jag skulle gå dit om jag fortfarande hade ont idag. Men tror ni att hon var där eller? Självklart var hon inte där just idag, hon som alltid är där liksom, typsikt. 

Får gå dit imorgon igen, om det fortfarande gör ont. Men nog om min rygg. Den kan ju inte precis vara intressant.. hehe. 

Vi tittar på "en obekväm sanning" på samhällskunskapen nu. Undra hur många gånger man har sett den här nu??

Aja, enough. Kanske borde titta på filmen nu.. hehe. 

Titta, en bild:



Kommentarer
Postat av: Vanja

En STOR guldstjärna till dig!! ;D

2010-12-01 @ 14:43:41
URL: http://lillaajja.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback