BLÄ BLÄ BLÄ BLÄ BLAH BLAH BLAH BLAH BLAH, you won't find faith or hope down a telescope..typ.. la la la, sing a song. All denna logik är nog inget att hänga i julgranen.

Tänkte precis skriva, "går nog och lägger mig snart" sen insåg jag vad klockan är.. inte ens 20.00. Och nu undrar jag vad som har slagit fel i skallen på mig? Jag ska inte vara trött den här tiden på dygnet, jag är aldrig det. Trodde helt ärligt att klockan var typ 01.00 eller något sånt. Dessutom har jag sovit 11 timmar inatt liksom. För jag lyckades somna i soffan och sen vaknade jag klockan 06.54 och relocated till sängen. 

Jag tror dock helt ärligt att jag går och lägger mig snart. Har allmänt ont överallt. I ryggen (dock mer än "allmänt" om ni inte har fattat det än) i huvudet, i min fot, i hela kroppen. Fryser och vill mest bara krypa ner under täcket med en stor kopp varm oboy. Men jag är helt slut, så jag orkar inte fixa någon varm oboy. Mamma, kom och ta hand om mig? (inte helt seriöst, men det skulle ju inte sitta helt fel heller) 

Aja, ska sluta uttråka er. Tittar kanske på någon mysig film istället då och äter någon clementin. Men vilken film? Har ju så mycket att välja på. Och jag kommer säkert ändå bara somna i soffan då. Undra om det är bättre att bara ge efter och gå och lägga sig? Vi får se. 

Här har jag i alla fall spenderat den senate timmen:


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback