Lina. 16år. Täby.

Åkt bil hela dagen med Malin, pappa och Mats. Och nu sitter jag alltså här för första gången ensam. Har precis packat upp det sista så nu är det liksom klart. Och bra känns det. Fortfarande ;)

Imorgon ger jag mej på tåg och tunnelbanor och försöker hämta Elin på t-centralen. Dit överlever jag nog då Malin skulle följa med, tillbaka kan bli mer intressant. haha.

Nu tänker jag dock fortsätta inviga kvällen med mitt stora vinglas cola, colan som står i kylskåpet (det enda drickbara som finns i lägenheten för tillfället förutom vatten. Jag ska handla imorgon) Och så tittar jag nog på någon schyst film. Och känner mej som hemma liksom, sådär allmänt bara ;)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback