Vår!

Kul att mina mobilbloggningar de senaste dagarna inte har kommit fram. Ingen av dem.
Aja, skit i det. Jag är ändå på bra humör just nu ;)

Våren har kommit till Sveg, och om det är fint väder imorgon så plockar jag fram skinnjackan ur garderoben! ÄNTLIGEN!

Så bara för att jag har en sån vårkänsla just nu så bjussar jag på lite vårbilder.


Långa raster spenderas ute i solen med cola eller glas (Y) Synd bara att de inte har ställt fram ute möblerna på centrum än, men cykel-leksaks-grejen funkar lika bra ;)



Och äntligen fick man ta fram sina ÄLSKADE solgalsögon igen!


Och Anna verkade inte tycka om att vi snurrade cykel grejen när hon låg på den.. men kul var det ;)


Är det inte bara fööööör underbart med solsken! Jag menar, ge mej D-vitamin!

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback