Helg

Äntligen har det blivit helg! Det känns så extremt skönt och välbehövt! Förlåt för usel uppdatering igår men jag var inte på humör. Först spenderade jag hela dagen med att vara nervös och det gick snabbt över i irritation. Igår eftermiddag skulle jag nämligen ha kunnat se på en sida på internet om jag hade kommit in på linjen i Täby som jag har sökt, men när jag och Elin kollade så stod det inget. Och det gör det fortfarande inte. Så jag är väl inte på världens bästa humör just nu, för på typ tisdag börjar omvalen (eller något sånt) och jag vet inte ens om jag har kommit in.

Idag är det fint väder, så jag hade ju kunnat vara ute och gått eller ätit glass eller vad som helst. Men med tanke på mitt humör så stannar jag nog inne istället. Jag känner typ för att lägga mej och äta upp hela mammas paradis ask som hon fick av någon igår! Men det ska jag inte göra.

Jag kollar nog på the big bang theory istället. Det är nyttigare än choklad ;)

Två bilder från igår när jag och Marren satt och njöt i solen med coca cola.



Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback