Bakom mina solglasögon.

Hej hej, och förlåt för dålig uppdatering. Men vädret har varit underbart de senaste dagarna och vem har tid att sitta vid datorn då?? 

Kom alldeles nyss in genom dörren, har suttit ute och ätit glass med Elin och sen kom Johanna och Linda dit också :)

Jag provade den nya typ ananas glassen. Den rekommenderas inte. Det smakade inte ens glass, det var som om de hade fryst in en ananas och satt på en glasspinne. Men det gjorde inget, för jag är ändå på topp humör!
Nu tänkte jag gå och sätta mej på altanen och läsa, men först ska jag kolla om det finns någon vattenmelon kvar i köket :D

Titta in lite senare ikväll så lägger jag in lite bilder från de senaste dagarna.
He en bra dag! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du kan verkligen konsten att underhålla. Jag sitter här på halvkasst humör och så läser jag din kommentar och börjar asgarva ;)<3

2010-04-25 @ 21:48:50

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback