Update från Piteå

Nu är vi framme, eller vi har varit framme ett tag. Vi har fikat och gett Malins presenter.

Nu sitter vi i Malins lägenhet, mamma och pappa sover. Tomas spelar gitarr och Malin fixar sej för hon ska tydligen ut ikväll.
Vad jag gör får ni faktiskt lista ut själva ;)

Vi kör en liten update på angående min förkylning då. Den är värre, nu gör min hals jätte ont, mer ont. Dessutom hostar jag hela tiden, och nu börjar jag också tro att jag har feber -.-'

Snart ska vi väl åka till hotellet sen ska vi ut och äta någonstans. Förhoppningsvis finns det tv på hotellrummet för det är ju idol ikväll (dagens ungdom *suck*)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fick Malin?

2009-09-11 @ 19:54:09

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback