Undra om det är nu som jag ska plugga??

Nu har jag nog skjutit tyska läxan framför mej tillräckligt länge. Eller vad säger ni?

Den är till imorgon och jag har inte ens kollat på den. Smart drag Lina, du har haft hela helgen på dej. Men jag har faktiskt pluggat matte, so och kemi i helgen, rätt bra för att vara jag.

Så, nu ska jag väl plugga tyska. Sen blir det Gossip girl innan jag ska sova. Måste sova mer inatt än igår natt, 4 och en halv timme är för lite för mej känner jag.
Och här kommer ett klart bevis på det:
Jag sitter vid datorn och mamma håller på att laga mat. Hon ropar på mej och säger att hon tycker att jag ska komma och göra henne sällskap, så då gjorde jag det. Det enda problemet var att jag somnade sittandes på en stol bara 5 minuter efter att jag hade kommit till köket. Och jag sov (sittandes på en stol) i ca 30 minuter. Det är sällskap på hög nivå det.
Så, inatt ska jag sova mer, för seriöst, jag har aldrig somnat sittandes förut. Inte okej.

Nej, tyskan väntar.
Önska mej lycka till.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback