Tortyr!

När jag loggade in på datorn nyss så höll jag på att få ett panikanfall för att det gick så extremt långsamt. Så jag bestämde mej för att ta bort lite grejer som ligger och "skräpar" på datorn. Jag klickade "lydigt" in mej i "filmer" mappen och började ta bort sånt som jag aldrig tittar på längre, och sånt som jag har sett mer än 10 gånger för då behöver jag egentligen inte se på det fler gånger. Jag tog alltså bort allt som låg i den mappen, nästan. När jag precis skulle klicka på den sista mappen så såg jag vad det stod "Robin Hood"

Jag kunde helt enkelt inte trycka på ta bort, det gick inte. Tanken gör mej illamående. Jag har ju redan tagit bort säsong 1, är inte det tillräckligt? (Dock gjorde jag ju det för att jag hade köpt den) Men om jag tar bort säsong 2 och 3 så kommer jag inte kunna titta på dem, eftersom jag inte har dem på dvd, än. Men det kommer ju att ta ett antal månader innan jag har dem, det är ju jul snart *blink blink*

Jag vet att det bara är en serie, men tanken på att inte kunna se den när jag vill gör ont i mej. På riktigt.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback