Tisdag.

Idag var jag på skolan, det var jag igår med men jag tror inte att jag hann skriva något igår (Jag = minne som en guldfisk).

Vad gjorde vi på skolan då?
Först hade vi svenska i 160 minuter (ja, ni läste rätt) då hade vi läxförhör, det gick nog sådär tror jag.
Lunch.
No. jag gjorde kunskapskontroll (kunskapskontroll = no:ns prov) och jag hade alla rätt, YES!
Matte. Jag insåg hur långt efter jag ligger då jag var sjuk förra veckan... vi har prov nästa vecka tror jag och jag måste verkligen jobba ikapp nu (har med matteboken hem)
Engelska. Läxförhör, jag har nog två fel. Dock fick jag reda på att vi hade läxa på lunchen eftersom jag som sagt var sjuk förra veckan, jag skyller på det ;)
Sen fick vi läsa sista halvtimmen på engelskan, eller de som hade med en bok fick det. Jag och marren alltså xD

Och sen fick vi sluta en kvart tidigare.


Ikväll har jag inte gjort speciellt mycket. Kom hem från skolan, tittade på Gossip Girl, åt middag, tittade på min McFLY live dvd (igen) tittade på idol, tittade på the mentalist, satte mej här. Jag pluggade lite matte där någonstans också.

Nu ska jag nog snart gå och läsa lite, eller så skiter jag i att läsa och går och lägger mej helt enkelt. Vi får se.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback