snart helg

Jag orkar inte skriva så mycket nu, jag är på dåligt humör. Jag vet inte ens varför det är det som är så sjukt. Jag bara satt här framför datorn och sen så kom jag på mej själv med att bli irriterad på allt (jag tittade på film) och nu inser jag att jag är på dåligt humör, wierd.

Jag ska gå och lägga mej och läsa så fort jag har skrivit klart det här.

Imorgon åker pappa till Stockholm, hade jag haft pengar så hade jag följt med. Ni fattar inte hur mycket jag verkligen vill åka till Stockholm, ingen fattar. För ingen fattar hur mycket jag verkligen saknar Jennifer, Julia, Maria och Frida. Men Jennifer kommer antagligen hit nästa helg! UNDERBART!

Godnatt.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback