Ny dag, nya halstabletter.

Tjoho, jag är fortfarande sjuk. Oj vad glad jag lät över det ^o)
I vilket fall som helst så mår jag sämre idag.
Min hals tyckte tydligen inte att jag hade tillräckligt ont igår, så nu har vi ökat smärtan med kanske 100%, sen så kände tydligen min näsa för att börja jävlas lite med mej också. Så jag blödde näsblod inatt och sen så nyser jag hela tiden och måste snyta mej hela tiden., Jag hatar att vara förkyld!

Men men, idag hade vi läxförhör/litet prov på so:n, så jag pallrade mej faktiskt dit och gjorde det. SEn gick jag hem igen eftersom att jag är sjukanmäld ;) Så jag var helt enkelt på skolan i typ en kvart. (Y) Det kan man ju vänja sej vid. På vägen hem så köpte jag nya halstabletter. Vicks med citronsmak (Y)

Nej nu ska jag koka en STOR kopp oboy och lägga mej under mitt täcke i soffan och titta på någon sjukt bra film ;) Jag vet att ni är avundsjuka (på allt utom min förkylning alltså)

So long.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback