Home sweet home

I'm back!

Vad har jag gjort idag då, åkt bil i 10 timmar, ätit mat, lyssnat på musik, pluggat kemi, bråkat med pappa och suttit vid datorn.

Ja, i runda slängar så är det vad jag har gjort idag.

Lite om min Piteå resa då:

Fredag:
Vi kom till Piteå, åkte till syrran och grattade henne gav henne presenter. Fikade. Eftersom hon skulle ut på kvällen (något med skolan) så åkte vi till hotellet sen. Hängde där hela kvällen, sov.
Lördag:
Åkte ut i Piteå och åkte runt i massa butiker, mamma och pappa köpte en jobbigt snygg tavla till mej (TACK). Sen åkte vi tillbaka till Malin, runt 12 tror jag. Hängde där ett tag. Sen åkte vi runt i några butiker till. Sen så åkte vi och åt mat. Och efter det gick vi på bio. Män som hatar kvinnor. Jag måste erkänna att jag höll på att få smått panik där ett tag. Fast efter fyra, fem desperata "Men jag är 15!" släppte han som tog biljetterna in mej. (Seriöst, ser jag så liten ut!!!) Måste säga att jag tyckte att filmen var bra. Bättre än jag hade trott att den skulle vara. SEn åkte vi tillbaka till hotellet, eftersom alla typ är sjuka så orkade ingen vara uppe sent.
Söndag:
Vi åkte hem.

Imorgon ska jag nog på skolan, eftersom min förkylning är mycket bättre nu. Jag har nog inte feber längre, jag snorar inte, hostar inte upp sånt där gulgrönt grejs och jag har nästan inte ont i halsen. (Y) Jag kommer alltså inte att dö i svininfluensan. För jag hade nog bara en vanlig förkylning, tur för mej.

Nu ska jag gå och plugga mer kemi, och sen ska jag väl sova. Skola imorgon.

Sleep tight people.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback