Helgen

Jag vet inte om jag skrev att Jennifer skulle komma i helgen. Men det tror jag att jag gjorde. Så det är därför jag inte har skrivit något i helgen.

Det har i alla fall varit en av de bästa helgerna på länge, och idag är det dessutom exakt 50 dagar sen vi kom hem från Grekland.

Vad har vi gjort då?
Inte mycket skulle ajg vilja påstå, vi har mest tittat på film och pratat. Eller, Elin och Jennifer har pratat, jag har mest försökt få fram något prat-liknande ljud.
Jennifer kom på Fredag kväll, runt 8 någon gång. Sen så kollade vi på idol, jag kollade på idol, de pratade (jag pratade också lite) Sen kollade vi på massa filmer, jag vet inte vilka vi såg när så jag skriver sen vilka vi har sett i helgen. Någon gång under helgen bestämde mina stämband tydligen för att ta semester, jag blev JÄTTE hes.
Vi tittade på mer film, (hela kvällen) käkade massa onyttigt (såklart) och drack cola (ännu självklarare)
Vi satt uppe och pratade till halv 4, sen somnade vi faktiskt.

på lördagen när jag vaknade drabbades jag av panik, jag hade tappat rösten. Det första som jag tänkte var helt ärligt "Shit, jag har blivit stum"
Jag kunde verkligen inte prata, det gick helt enkelt inte. Men efter tre koppar te med halstabletter och honung i så kunde jag få fram något litet ljud.

Sen gick vi ut på Sveg, vi visade hela sveg inklusive Elins hus, och var på statoil och hyrde film, det tog en timme. Sen åkte vi hem till mej igen, tittade på mer film. Åt middag, som vi gjorde själva. Skillat.
Kollade på mer film, åt mer onyttigt. Somnade runt 1.

Imorse städade vi lite, packade ihop Jennifers grejer och åt frukost. Sen cyklade vi till Statoil och lämnade tillbaka filmen, och sen cyklade vi brorundan och till ip. Sen var det bara att åka hem till mej och vänta på Jennifers pappa.

Sen åkte Jennifer hem, sorgligt. Men det har varit en riktigt kul helg (och nu kan jag prata igen, rätt hes dock)
Jag saknar redan Jennifer massor, Elin också men jag kommer att få träffa Elin snart igen, inte imorgon dock då jag ska stanna hemma från skolan eftersom att vi ska till sonfjället så tänkte jag stanna hemma och vila halsen, och resten av min förkylda kropp. Men på Tisdag får jag träffa Elin, eller imorgon kväll för vi ska antagligen plugga..

Nu ska jag gå och kolla om vi har någon cola och lite ostbågar kvar, sen blir det nog en film tror jag.

De här filmerna tittade vi på:
Wild child
Twilight
White chicks
Pearl Harbor

Vi kollade nog på någon mer, men jag kommer verkligen inte ihåg.
Lina = fortfarande minne som en guldfisk ;)


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback