Godnatt.

Nu tänker jag faktiskt sova. Jag har varit så sjukt trött de senaste dagarna, försov mej dessutom till tio över 8 imorse, och vi börjar halv 9. Lyckat. Och vad tror ni att jag hade första lektionen? Idrott, orientering. Vilket betydde att jag som knappt visste vad jag hette skulle ut och springa i skogen, och såklart virrade jag bort mej totalt, hamnade mitt i någon myr, blev helblöt. Såg ett björnide (tror jag) fick panik, letade efter samma kontroll i 40 minuter, blev "räddad" av Victor som talade om för mej var den var, kul att den var där jag gick in i skogen, jag gick en meter ifrån den!! Såklart.. -.-'
Sen hade jag 20 minuter kvar på mej att hitta de resterande 4 kontrollerna och ta mej tillbaka till skolan. När jag bara hade två kvar kändes det som om, "shit jag kanske klarar det här". Den ena kontrollen skulle vara vid en bro, jag hittade två broar men ingen kontroll, sen hittade jag rätt bro och rätt kontroll, massa slösad tid. Och sen skulle sista vara vid ett vattenhål. Eftersom jag var jätte trött och inte ens kunde läsa kartan så tyckte jag tydligen att det räckte med att läsa att den låg vid ett vattenhål, sprang till första bästa vattenhål, och väl där inser jag att jag redan är 5 minuter sen. Och då ska man ju tillbaka till skolan också. Så då gav jag upp på den sista, insåg senare att jag var vid helt fel vattenhål, i typ fel del av skogen dessutom... Kommer in i teorisalen, där Oscar (läraren) har börjat genomgången med nästa klass, jag kommer in genomblöt, och jag hade dessutom ljusgrå byxor så det syntes ju rätt bra. Oscar frågade vad jag hade råkat ut för och då sa ajg att jag virrade bort mej och hamnade i en myr, då började hela klassen som satt där garva. Tur att jag känner typ alla dem.
Lyckad morgon Lina.

Så, nu ska jag sova. Imorgon har vi skolfotografering halv 9, så jag får inte komma försent! Viktigt nu Lina!

Godnatt.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback