Fredag, nej onsdag

Jag tror seriöst att det är Fredag idag, det är sjukt irriterande.
Direkt efter maten frågar jag mamma vad det blir för efterrätt, eftersom jag trodde att det var fredagsmys på g liksom. Och eftersom att det bara är jag och mamma hemma (pappa är på möte i Karlstad) så blev det efterrätt, toscaäppel rutor, låter wierd, men gott gott!

Sen när det var dags för idol, då tänkte jag:
Hmm vad ska man mumsa på för smaskigt nu då?
Diamglass och maltesers var det perfekta svaret.

Sen slog det mej, "shit, det är ju onsdag"
Då tog jag en macka.


Jag måste bara tillägga att Rahib eller vad han nu hette (idol) inte var bättre än Rasmus... Lina = irriterad.
Men men, förhoppningsvis kommer han med som juryns wildcard.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback