Fredag?

Är det bara jag som tror att det är Fredag? Det känns verkligen som det, och det är ju Tisdag! wierd.

Skolan idag var väl lika tråkig som vanligt, vi hade skolfotografering direkt på morgonen, jag ser säkert puckad ut som vanligt. Sen hade vi brandövning, ett litet tips bara, försök inte prata skånska i en megafon. Det enda man hörde var "detta är en övning" jag stod mest och tänkte "kan ingen ta det på svenska" hela tiden.
No afense mot han som pratade.

Nu har jag sett hela säsong 2 av Gossip girl btw, så det blir nog inte så mycket mer Gossip girl på ett tag. Jag orkar inte ladda ner säsong tre.

Vad ska ni göra ikväll då?
Jag ska plugga lite, äta middag, lyssna på musik, spela gitarr (det känns som om jag glömde bort den när jag började spela zynt, dessutom är min röst tillbaka så jag ska SJUNGA) sen ska jag kolla på idol! Jag hejjar på Erik Grönwall, vem hejjar ni på?


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback