Bored, big time

Nu har jag inget att göra. Det är tråkigt att titta på tv hela dagen, jag kan inte gå in på rummet och sjunga lungorna ur mej för jag har ju ont i halsen. Om jag inte kan sjunga vill jag inte spela gitarr, för då kommer jag bara att vilja sjunga. Och jag har min bok på skolan..
Några ideér?

Jag ville gå på ica och köpa nya halstabletter (godare) samma fast med citron smak, de är dessutom bäst om man frågar mej. Men när jag var påväg att klä på mej för att pallra mej till ica så sa mamma att jag inte fick lämna huset eftersom att jag är sjuk, och hon orkade inte åka. :(

Aja, klockan 9 ska jag i alla fall se på idol. Jag tror att jag tittar på Slumdog millionaire nu istället, den ska tydligen vara bra.

Vi hörs.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback