tröööök

Okej, jag tror att jag dör av uttråkning nu.
Det är bara skit på tv. De har inga bra filmer och jag ska inte ta bussen in till stan förns 12.10...

Dessutom så är det kallare här i lägenheten än det var i bussen. :@ Har ingen annan än jag i den här världen hört talas om ordet värme eller?

Nej, nu klagar jag för mycket. Vira täcket hårdare kring dej Lina och var glad att du slipper sitta på en parkbänk någonstans ;)

Jag kollade på veckans avsnitt av andra avenyn nyss, är det bara jag eller handlar det alltid om i princip samma saker? Fast så är det väl egentligen med alla tv-program. Troget fan som man är så kommer man att fortsätta att titta ändå..Elin har nog rätt. Jag måste skaffa ett liv ;)

Jag känner faktiskt att den där bilden hjälper lite, undra om mina händer blir varmare om jag sätter dem mot bilden.
...
Nej, det funkade inte.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback